Меню сайту

Наше опитування
Чи задоволені ви станом безпеки в Україні ?
Всього відповідей: 728

Статистика

Головна » 2008 » Травень » 23 » В Україні впроваджується служба екстренного виклику "112"
06.30
В Україні впроваджується служба екстренного виклику "112"

Службі „112” без „Сили духу” не обійтися

Єдина в Україні служба екстренного виклику ”112”, яка працює на базі служби ”01” ГУ МНС у Харківській області, набуває обертів у своєму розвитку та удосконалюється. Вперше в Україні фахівцями Університету цивільного захисту розроблений комплекс психотренінгових вправ, націлених на розвиток професійно-важливих якостей співробітників чергово-диспетчерської ”112”, які дозволяють розвинути та вдосконалити психічні функції та якості особистості, отримати практичні навички протистояння стресам, навчитися елементам саморегуляції та покращити професійні й особистісні комунікації. З метою впровадження сучасних наукових розробок протягом двох днів 25 оперативних чергових служби ”112” стали учасниками соціально-психологічного тренінгу „Сила духу”. Тренінг був впроваджений фахівцями науково-дослідної лабораторії ектремальної та кризової психології Університету та проведений старшим викладачем кафедри прикладної психології кандидатом психологічних наук Світланою Лєбєдєвою, викладачем кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Людмилою Гонтаренко та магістром соціально-психологічного факультету Іриною Циркуленко.

   

За словами С. Лєбєдєвої, головна мета тренінгу направлена на формування психологічної стійкості, на розвиток особистої професійної комунікації саме оперативного чергового служби ”112”, який весь робочий день перебуває на телефонному зв’язку з громадянами. Саме оперативний черговий повинен миттєво прийняти єдине вірне рішення, щоб якнайшвидше допомогти людині, котра опинилася у надзвичайній ситуації. Крім цього аспекту діяльності служби ”112”, відмічає Світлана Лєбєдєва, чергові диспетчери перебувають у замкненому просторі, їхня робота досить монотонна та має велике емоційне навантаження.
Диспетчер ”112” має розмову і з людиною, яка може бути доведена до суїцидального вчинку, з людиною, що стала свідком ДТП і не знає як діяти, з людиною, у квартирі якої загорілася електрична мережа, з людиною, котра вперше приїхала до Харкова і не може зорієнтуватися та знайти потрібну адресу та багато-чого іншого. Саме вправи, закладені у тренінг „Сила духу”, допомагають фахівцям служби ”112” знайти спільну мову і порозумітися з абонентом та залишитися при цьому спокійним, розсудливим і емоційно не завантаженим, бо за мить знов дзвоник, а у відповідь бажане для людини: „Служба „112” на зв’язку, я вас слухаю...” Всі 25 фахівців чергово-диспетчерської служби екстренного виклику ”112” ГУ МНС у Харківській області отримали відповідні свідоцтва, які їм вручили викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Університету цивільного захисту Людмила Гонтаренко та заступник начальника ГУ МНС Олександр Галій.

Переглядів: 1297 | Додав: bgd | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук


Година В Тернополі

Календар
«  Травень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Погода

Архів записів

Друзі сайту
БЖД - Безпека життя діяльність



Copyright MyCorp © 2024