Іванка | Дата: Середа, 17.09.2008, 22.33 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачи
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Нейролінгвістичне програмування (НЛП) є як моделюючим процесом, так і похідним набором інструментів. Назва, дана засновниками НЛП, описує наступні компонентні частини: Нейро - базується на дослідженні того, як працюють нейрологічні процеси; Лінгвістичне - те, як ці процеси репрезентуються за допомогою вербальної і невербальної мов; Програмування- паттерни мислення і поведінки, які ми використовуємо послідовно, щоб домогтися визначених результатів (як у досвідчених водіїв є закріплені поведінкові програми, що працюють під час водіння).
|
|
| |
Оксі-роксі | Дата: Субота, 20.09.2008, 00.22 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачи
Повідомлень: 9
Репутація: 0
Статус: Offline
| ЗВИЧАЙНО! ЦЕ ОДИН ІЗ МЕТОДІВ У ПСИХОТЕРАПІЇ
|
|
| |
Entdecker | Дата: Середа, 15.10.2008, 22.00 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачи
Повідомлень: 14
Репутація: 0
Статус: Offline
| з того шо я про нього чув, це дуже класна і потрібна штука, в школах наприклад, чи там в спорті)))
всьо прік)))
|
|
| |
NatalkaNM | Дата: Середа, 12.11.2008, 19.18 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачи
Повідомлень: 11
Репутація: 2
Статус: Offline
| нлп використовується і в рекламі, бо це надзвичайно ефективний метод маніпулювання. маніпуляція - це створення такої ситуації, в якій людина діє не так як хоче, а як цього вимагають обставини. тобто іде фактично насилля над людиною, позбавлення її вільного вибору. тому я б дуже хотіла, щоб воно використовувалося лише в гуанних добрих цілях
Всі ми діти Чорнобиля
|
|
| |
JAM | Дата: Середа, 18.02.2009, 13.06 | Повідомлення # 5 |
Рядовий
Група: Користувачи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
| можна вважати що застосування PR NLP для позитивних цілей є потрібним але використання таких засобів у передвиборчих кампаніях обовязково веде до викривлення реальної картини та образів,часто(майже завжди) з негативними наслідками для суспільства. "З вищесказаного можна зробити такий висновок: "як жаль, що при виборчій агітації використовують такі методи, що впливають на нашу свідомість і, як добре, що ми – громадяни почали це розуміти"."/“Штогрин Н.В., Лозовський О.М. Нейролінгвістичне програмування в Public Relations при виборчій агітації”/ нажаль ЦЕ розуміє дуже невелика частина громадян. Чи існує якийсь засіб регулювання застосування PR NLP?/або щось на зразок "анти-PR NLP"?/відповідальність за недобросовісне його використання?
Повідомлення відредагував JAM - Середа, 18.02.2009, 13.08 |
|
| |