Меню сайту

Наше опитування
Чи задоволені ви станом безпеки в Україні ?
Всього відповідей: 726

Статистика

Головна » 2009 » Лютий » 24 » Служба-112 по-львівськи: практично вирішена більшість технічних питань щодо її впровадження
16.05
Служба-112 по-львівськи: практично вирішена більшість технічних питань щодо її впровадження

У ГУМНС у Львівській області під час підбиття підсумків діяльності за участю заступника Міністра Валерія Третьякова була приділена значна увага тестуванню та випробуванню програмно-апаратного комплексу Служби-112. Зокрема, відзначалося: практично вирішена більшість технічних питань щодо її впровадження. Ця система дозволяє інтегрувати в єдине ціле роботу багатьох диспетчерських служб рятувальних, аварійних і комунальних підрозділів, значно прискорити їх реагування на різноманітні загрози. Вже зараз в неї інтегровані система оперативного диспетчерського управління пожежно-рятувальних підрозділів та диспетчерська система станцій швидкої медичної допомоги. Сучасне обладнання дозволяє оператору Служби-112 під час прийняття повідомлення про подію у режимі конференц-зв’язку підключати до розмови операторів відповідних диспетчерських служб. Наприклад, якщо на номер 112 надходить повідомлення про пожежу, оператор, не припиняючи розмову із заявником, фіксує у спеціальній формі на комп’ютері попередні дані про подію, у режимі on-line надсилає їх каналами зв’язку до комп’ютера системи оперативно-диспетчерського управління МНС і у режимі конференц-зв’язку залучає до розмови диспетчера пожежно-рятувальної служби.

У процесі розмови із заявником, яку чує диспетчер пожежно-рятувального підрозділу, оператор 112 з’ясовує інші відомості (наявність постраждалих, витоку газу тощо), які так само фіксує в комп’ютері. Як тільки заявник повідомляє про наявність травмованих, оператор 112 надсилає отриману інформацію (заповнену електронну форму) до комп’ютера диспетчерської системи станції швидкої допомоги та у режим конференц-зв’язку залучає до розмови диспетчера «швидкої допомоги». Всі залучені до розмови диспетчери аварійних служб у режимі on-line бачать на свої комп’ютерах зміни в інформації, що їх вносить у спеціальну електронну форму оператор Служби-112 та можуть з’ясувати у заявника додаткові дані, скорегувати перелік сил та засобів, необхідних для надання допомоги та в автоматичному режимі надіслати найближчі до місця події аварійно-рятувальні підрозділи, оснащені відповідним обладнанням та засобами для надання допомоги у зазначеному випадку. Також ця система дозволяє відслідковувати рух рятувальної та спеціальної техніки за допомогою GPS-навігації, отримувати у реальному часі відеоінформацію з камер, установлених на рятувальних автомобілях, перевести на одну робочу частоту радіостанції підрозділів різних служб, залучених до ліквідації певної події, чим значно полегшує координацію дій усіх аварійно-рятувальних формувань.

Прес-служба ГУМНС у Львівській області.

Переглядів: 829 | Додав: bgd | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук


Година В Тернополі

Календар
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728

Погода

Архів записів

Друзі сайту
БЖД - Безпека життя діяльність



Copyright MyCorp © 2017